Почетак > Najnovije VESTI > Малтретиран свештеник СПЦ на Косову

Малтретиран свештеник СПЦ на Косову

ЛИПЉАН – Група косовских Албанаца пресрела је данас свештеника Игора Ђокића из Липљана, који је својим аутомобилом кренуо у правцу Грачанице, вукла га за мантију, претила и поручила да иде у Србију.

Свештеник је изјавио да се инцидент догодио око поднева на путу Липљан-Грачаница недалеко од раскрснице према Приштини.

Он је објаснио да га је једно возило претицало и да је он имао утисак да хоће да га удари, после чега је зауставио свој аутомобил.

„То возило се зауставило испред мене. Из њега је изашао један човек, а иза мог аута се зауставило друго возило, одакле су изашла још тројица људи. Онда сам и ја изашао, а један од њих је почео да виче на мене. Драо се, псовао, вукао ме за мантију, вређао… Питао сам у чему је проблем, на шта ми је он казао, шта тражиш ти овде, ти си Србин, иди одавде”, описао је инцидент Ким радију Ђокић.

Према његовим речима, убрзо су ту почели и други аутомобили да се заустављају, након чега је симулирао позив и пријаву полицији, иако никог није имао на вези, ушао је у аутомобил и наставио пут.

О овом малтретирању свештеник је обавестио Епархију рашко-призренску, а у полицији у Грачаници рекли су да још увек нису обавештени о овом инциденту.

http://www.politika.rs/vesti/najnovije-vesti/Maltretiran-svestenik-SPC-na-Kosovu.sr.html

Извор:“Фонд стратешке културе“ (srb.fondsk.ru)

Категорије:Najnovije VESTI Ознаке:, ,
  1. Нема коментара.
  1. No trackbacks yet.

Оставите одговор

